söndag, juni 03, 2007

Poker-flax och Tenta-dax!

På måndag är min officiella sommar eftersom jag då slipper universitetet tills augusti..nångång =)
De är bara en tenta kvar och den är på måndag, sega fysik tenta. Den här gången är det om vågor, atomfysik och kärnfysik, låter de kul? De är de inte heller! Intressant kanske, men inte kul.

Poker har faktiskt gått bra nu på senaste tiden, har tjänat ihop runt 210$ på en vecka typ, helt ok enligt mig. Ok mitt konto har ökat med runt 50$ medan farsans har tagit hem runt 160$farsan du har precis blivit runt 1000kr rikare =)
Har inga speciella händer att dra, däremot så har ja haft en jäkla flax på Svenska spels sida, mötte AA med JA och satte stegen på floppen, har legat så sist man kan ligga med ca 125 i marker och lyckats tagit mig upp igen och kommit 2a i slutet, så tur har man verkligen haft!

De är lite tråkigt också att man inte längre kommer träffa alla i klassen, kommer ju bli sista gången på måndag då vi har tenta, iförsig så kände ja ju inte så jättemånga men ändå, vi var ju ändå en klass, men men ja har ju fått några goda vänner där, dessutom kommer en del av klassen gå samma program som ja efter sommaren så ja kommer nog de en del iaf!

Ja har även en lite idé till en webbsida som ja ska försöka få upp nu till sommaren (har inget alls med sommar att göra =D) Men så håll ögonen öppna så kommer ni nog inte vara försenade till premiären!

Nej nu måste ja gå och sova, måste ju kunna studera mer imorgon...hatar tentor, men de är bara att mosa på! Bara en kvar nu!

God natt!

Inga kommentarer: