söndag, november 23, 2008

Veckans ord

Detta är då ett ord som jag har hört flest gånger under den här veckan. Ordet som utses av en exklusiv jury kommer alltså under nästkommande vecka användas flitigt inom bloggen!

Nog med snack nu, låt mig presentera veckan ord: "Oh my god!"

Nu vet jag att ni direkt tänker "Är han dum? De är ju en mening!".
Joo förvisso kan de ibland se ut som om de fattas ett par skruvar men i det här fallet är dte faktiskt så att den där meningen kan förkortas till OMG vilket är ett ord, punkt slut om du har något att säga om det hänvisar jag till min ordbok, sa du att du inte vet om någon sådan? kanske för att DEN INTE FINNS!

Nåväl, veckans "ord" kan man tro att jag har hört flera gånger den här veckan men grejen är att under endast en kväll hade jag hört det så ofta att de nästan börjat blöda ur öronen på mig.
Det var under lördagskvällen denna misshandel ägde rum. Filmen som jag blivit ivägdagen på heter det djävulska namnet "Twilight", säg det namnet högt tre gånger och du kommer hittas död dagen efter med sprängda öron och veckans ord skrivet på väggarna.
Både tjejerna bakom och framför mig satt i princip hela filmen och sa "Oh my god! är inte de där...?" "Oh my god! va ska hända nu?" "Oh my god!..."
Ett tips till er alla som känner detta underliga begär att säga sådana ord på en bio, gå in på IMDB och läs om filmhelvetet först! Där står de allt!
Läs på och HÅLL KÄFT!

Oj gick ja över gränsen? Haha den är överstigen för lääääänge sen!

Oh my god! Snart kommer ett nytt inlägg plus lite annat kul på sidan!

Hörs snart! Oh my god!

3 kommentarer:

Anonym sa...

hahaha ja du rädda min tråkstud här haha:D(jobbsökarhelvetet)du beskriver din ilska så bra att jag tjuter av garv, folk kollar skumt på mig men jag bryr mig inte:D! haha dina första rader finner jag ett fel"Är han dum? De är ju ett ord!".ska det inte stå: De är ju en mening!?:D

aja fortsätt med din dampblogg..din humor blir vassare

Bagera sa...

Haha kul att få någon att flippa =D
Hahah vafan vilket jättefel det där var då =D får vara gratulera att du har hittat ett fel i min nästan perfekta inlägg =D

Mer kommer min vän, mycket mer =D

Unknown sa...

haha, din lila tönt