måndag, mars 24, 2008

Tillbaka och med nytt utseende!

Nu ska jag äntligen börja skriva här igen, det var ett bra tag sen sist.
Som ni ser ni så har sidan ännu en gång bytt utseende och jag trivs verkligen med den här nu så den är nog här för att stanna!

Mycket har hänt sen sist jag skrev, jag har nu snart gått klart första året på Dataingengörsprogrammet i Karlstad och ingen kan vara mer glad än jag att det här skolåret snart är slut för det har inte varit något enkelt vi hållit på med direkt, det fanns många ämnen som var nära på att knäcka mig totalt, men jag lever än så länge.

Men man ska väl inte ropa hej innan man är över bron för det är så att nästa vecka är det tentaperiod vilket, i mitt fall, betyder att det blir tenta i Matemaik och Mekanik vilket är det absolut svåraste jag läst i mitt liv, svårt och lätt att göra fel.

Matematiken innehåller derivata, integraler, grafritning, differential ekvationer och mycket annat, så om de finns någon expert där ute så tveka inte att kontakta mig.

Mekaniken och fysik är ju lite av samma sak men även den är komplicerad även fast uppgifterna egentligen är lätta i sig, ett fyllt A4 blad med anteckningar borde dock göra susen på den tentan!

Jag ska verklige försöka blåsa liv i den här bloggen en sista gång nu, inget mer snack om poker eller träning då jag låser mig till en enda målgrupp. För nu blir det allt om mig och skolan, något som är lite mer aktuellt än mina andra intressen.
Jag ska även försöka lägga upp lite smakprov på de bilder jag gör för att möjligtvis kunna bli upptäckt någon gång! Kommer komma upp allt ifrån digitala bilder till ritade bilder.

Jag får sätta stop här tillsvidare, men för ordet vidare...bloggen är nu vid liv igen och jag ska göra allt för att de ska bli så intressant läsning som möjligt!

Bye bye tillvidare!

Inga kommentarer: