onsdag, juli 04, 2007

Mirakelsyn!

Om ni undrar vad som hände med artikelserien så fick den en absurt slut i omgång 4 vilket jag fortfarande surar över och inte heller kommer gå in på!
Men de finns ju positiva saker att skriva om också (inte som äcklig poker som man aldrig kan lyckas vinna klumpsummor).
Jag har alltså äntligen lyckats få mina linser. Jag var på "linsträning" i tisdags och fick testa på hur de var att ha dom på mig, vilket var de svåraste jag varit med om! Jag satt i en timme och försökte få in linsen i ögat som absolut inte fick stänga sig, men sen fick ja äntligen dit båda efter en dryg timme och är hur stolt som helst, men då ska ja plötsligt ta av mig dom igen! Snacka om glädjedödare! Så de vart bara och pilla på igen och försöka gröpa ur dom vilket tog mycket kortare tid som tur va!

Så nu sitter ja låååångt ifrån datan och ser fortfarande va de står =D
De är som ett riktigt mirakel de där, fast kanten på linserna hade dom ju ändå kunnat fixa till, men ja klagar inte! Inte ta!

Sen fyller man ju år snart, om ungefär 15 dagar! Men ja har inte riktigt kommit på vad ja skulle vilja ha, en Ipod nano för cykelturen skulle ju sitta fint men man bör ju ha lite fler alternativ...kanske den där tatueringen kanske?!
Om ni skulle komma på något bra så skriv ner det så hjälper ni mig mycket!

Ses!

Inga kommentarer: