lördag, maj 02, 2009

Motivation...

Kära läsare, ni är många och de just därför jag måste säga dessa ord.
Jag har tänkt igenom det noga och jag har då tyvärr kommit fram till att lägga ner det här!

Nej såklart inte bloggen din mupp, utan att vara tyst! De var allt för länge sen jag skrev något, speciellt som kunde anses som bra i fler ögon än mina!

Men nu får ni fan ta och ställa upp och hjälpa till här lite!
Jag behöver nämligen förslag till ämnen att ta upp, så se till att skriva en liten kommentar om vad ni tycker borde komma upp här!

Och tänk inte ens tanken på att lämna sidan innan ni gör det! För ju fler förslag desto snabbare kommer de upp nytt ;)


Skriv!

2 kommentarer:

Henka sa...

hm förslag..du kan börja med twitter..miniblogga varje dag:P sen kan du ju skriva om alla din brudar där borta..lite om gymmet. om hur mkt stryk du alltid får på cs mot mig osv..såna där extra viktiga saker

Bagera sa...

Haha du, en sak är säker! Ja kommer ALDRIG börja med gay-Twitter, totalt onödigt fan! Ah de blir nog de nya förslaget!

Haha resten av din lista där var ju en aaaning överdrift då kanske men gymet ska jag skriva om idag så de blir de lite om ändå