onsdag, april 01, 2009

Invisibility...

Oj oj mitt lilla inlägg fick ett besöksrekord på hela 14 läsare vilket klår Blondinbellas blogg med hästlängder!

Tänkte inte fatta mig allt för långt men jag hade tänkt att i alla fall informera er små myrslokar om vad jag valt att skydda mig med nu när könssjukdomen IPRED har infiltrerat oss alla.

Jag har nu beställt en månads VPN tjänst hos SmartHide vilket ligger på runt 85 kr/mån och dessutom ger en riktigt bra hastighet och flertalet VPN-servrar runt om i världen. Som jag även berättade igår är det här dagens säkraste metod men är inte helt säker trotts allt.

Just därför hade jag även tänkt att kryptera min BitTorrent klient vilken kan skapa en mindre säkerhet vilket bör göra mig tillräckligt säker för att slippa hamna under radarn och totalt försvinna när jag känner för det!


Sist kan ja ju även tillägga att min kära internetleverantör har gett mig Spotify vilket jag tackar mitt ödmjukaste till, så nu kan ni börja bilda kö om vilka som vill ha invites, I got the power now bitches!


Kortfattat så kan jag säga att den Svenska fildelarbefolkningen tillsammans med Bredbandsbolaget sätter upp ett fett fulfinger till IPRED och säger nu bye bye! För nu försvinner vi och kommer inte tillbaka!

1 kommentar:

henka sa...

i like invite:O