söndag, april 05, 2009

En ny ribba är dragen...

Ok, jag trodde aldrig att jag skulle kunna sjunka såhär långt alltså, det här är verkligen över min smärtgräns men vad gör man inte för att roa andra?!

Nej ni kan ta bort era fingrar från telefonen för jag har inte begått något bro...eller jo de har ju när de gäller fildelning! Ja...FILDELNING så jag har sagt de, sen kan ni ju försöka att bevisa de era äckliga privatdetektiver!

Men det är inte IPRED som dagens ämne handlar om, utan genom tvång har jag fått i uppgift att besvara ett antal frågor. Så ni tjejer kan ju ta fram anteckningsblocket för de här kan bli intressant. Killar, ja här har ni chansen att se mannen bakom masken.

Ok, lets do this!

Nämn något som gjorde dig glad igår:
Jadu, jag vaknade, försöke hitta på något vilket inte vad det lättaste och kollade på film.
Vad gjorde du kl 08 imorse:
Kl 8? Vad tror du?!
Vad gjorde du för 15 min sedan:
Funderade ut livets mening. Nej jag skapade lite bilder i photoshop.
Det sista du sa högt:
Hur ska jag komma ihåg det?
Det senaste någon sa till dig:

Är du klar?
Vad har du druckit idag:

Vatten, Cola och juice
Vad var det senaste du åt:
Min gourmét ala tortelini ostsås
Vad var det senaste du köpte:
VPN-tjänst från Smarthide
Vad är det för färg på din ytterdörr:
Ful vit tråkfärg.
Vad är det för väder hos dig nu:
De är kväll hallå?!
Godaste glassmaken:
Gul glass...haha närå, men fan vet ja..jordgubb?!
Tror du på kärlek vid första ögonkastet:
Nja, beror på hur man definerar kärlek.
Sover du tungt:

Just nu nej. Ja brukar ju inte heller behöva vikter för att sova direkt.
Drömmer du mardrömmar:
Ja, och jag kommer även göra det av det här inlägget.
Trivs du med ditt jobb:
Ha! Ja när jag väl får börja jobba så.
Favoritklädsel:

Löv! Ne men de kläder jag har, de varierar
Favoritlåt just nu:
Fronda - Ingen mår så bra som jag
Vad ser du om du tittar till höger:
Mitt underbara Rockband trumset
Vad gör dig glad just nu:
Musik och en jävligt bra film
Vad ska du göra härnäst:
Sova hade jag tänkt mig, får hoppas att jag är tillräckligt tung.
Höger eller vänsterhänt:
Vänster såklart, de är ju vi som är de smarta! Försöker du motbesvisa mig?
Kolla upp de smarsate personerna så ska du få se att många av de just är vänsterhänta!
Humör just nu:
Bitsk, yes ni tjejer läste rätt!
Favoritgodis:

Gott?
Kläder just nu:
Mjukisbyxor och en t-shirt, vill ni veta mer?! ;)
Sommarplaner:
Yes, en härlig solsemester i Tunisien och Norrköping!
Hur många kuddar sover du med:
Två, en lite hårdare och en lite mjukare.
Spelar du något instrument:

Snart gitarr!
Morgon eller nattmänniska:
nattmänniska, inspirationen flödar vid det laget.
Vad är viktigast för dig:
Min familj måste jag säga.
Är du kittlig:
Vadå? Vad hade du i tankarna nu?
Snarkar du:
Ha absolut inte!
Stjärntecken:
Kräfta, jaa de heter Cancer på engelska.
Äckligaste insekten:
Åh de är ju dessa äckliga nattfjärliar!
Längtar du mest efter just nu:
En helomvändning i livet, mer än så får ni inte veta men tärningarna är kastade och de blir vad det blir av det.


Ja det var allt för idag, nu har jag gjort de och lagt en ny smärtgräns så för att kunna få tillbaka min värdighet så avslutar jag med ett underbar citat från filmen Superbad:


"You know when you hear girls say, ah I was so drunk last night, I should'nt have fucket that guy. We could be that guy!"

2 kommentarer:

mrvilenius sa...

haha citatet i slutet kläckte ju du ur dig när vi var 15 år gamla:P

Bagera sa...

Hahaha, tror du jag var så smart vid den åldern?